Veelgestelde vragen

Bestelling

Hoe verander ik mijn woonadres?

Helaas kan je woonadres niet meer gewijzigd worden, zodra je bestelling is geplaatst.

Moet ik de verzendkosten betalen?

Wanneer je boven de 100 euro besteld zijn de verzendkosten voor onze rekening.Let op:Hierbij geldt wel dat mochten hierna 1 of meerdere artikelen worden geretourneerd, waardoor het bestelbedrag als nog onder de 100 euro uitkomt, er als nog verzendkosten in rekening zullen worden gebracht

Wat is de standaard levertijd?

Over het algemeen zal je bestelling binnen 5 werkdagen binnen komen, echter kan het altijd voorkomen dat de post vertraging op loopt en wij hebben hierop helaas geen invloed. Hierdoor is er sprake van een termijn van 4- 14 dagen.

Betalen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst krijg je een e-mail van ons op het e-mail adres welke je bij ons hebt geregistreerd. Op dit e-mail adres ontvang je van ons je factuur/order bevestiging.

Mijn bestelling

Waar is mijn bestelling?

Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer wij je bestelling hebben verzonden. In deze bevestiging vind je ook het track & trace nummer van je bestelling Via de bijhorende link kan je jouw bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

Hoe verander ik mijn woonadres?

Helaas kan je woonadres niet meer gewijzigd worden, zodra je bestelling is geplaatst.

Ik heb een artikel dubbel besteld, wat kan ik nu het beste doen?

Bedankt dat je zo alert bent, in dit geval kan je ons het beste direct een e-mail sturen naar info@lafemmefatale.nl. Helaas kunnen we orders vaak niet meer cancelen zodra de bestelling geplaatst is. Je kan dus het beste de bestelling retourneren zodra je deze hebt ontvangen.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Dat is vervelend, soms kan het voorkomen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Dit kan meerdere oorzaken hebben, om dit goed voor je uit te zoeken willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar info@lafemmefatale.nl.

Ik heb een verkeerd e-mail adres ingevuld en daarom geen orderbevestiging ontvangen?

Wij sturen de orderbevestiging altijd naar het door bij ons geregistreerde email adres. Indien je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven en je jouw orderbevestiging alsnog wilt ontvangen kan je het beste een e-mail sturen naar info@lafemmefatale.nl. Wij kunnen het e-mailadres dan voor je aanpassen en de orderbevestiging opnieuw versturen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Dit is helaas niet mogelijk, als je een bestelling hebt geplaatst bij www.lafemmefatale.nl . is je bestelling definitief, je kunt de bestelling dan niet meer annuleren. Uiteraard kan je de bestelling wel retourneren wanneer je jouw bestelling ontvangt.

Let op: Je retourzending moet in dit geval ook aan alle retourvoorwaarden voldoen. Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik het beste doen?

Er bestaat een kans dat je bevestigingsmail in de spambox terecht is gekomen, kijk daarom eerst even in je spambox. Mocht er geen bericht in je spambox binnen gekomen zijn dan bestaat er een kans dat je een verkeerd e-mail hebt ingevuld. Stuur dan een e-mail naar info@lafemmefatale.nl.

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Helaas kan het soms door drukte langer duren voordat je pakket bezorgd wordt. Ook kan het soms langer duren door drukte bij ons. Op momenten dat wij een speciale actie of een sale hebben kan het drukker zijn dan verwacht. Hou hier rekening mee wanneer je bijvoorbeeld op een exclusieve sale bij ons besteld. Wij doen altijd ons uiterste best om het zo snel mogelijk naar je te versturen.

In de e-mail die je van ons hebt ontvangen vind je de track en trace code waarmee jij jouw pakketje kan volgen.

Waar vind ik mijn track & trace code?

Zodra je bestelling is afgerond bij ons ontvang je van ons een track en trace code per e-mail. Hier vind je jouw track & trace code.

Ik heb een verkeerde maat, artikel of kleur opgestuurd gekregen, wat kan ik het beste doen?

Helaas kan het soms voorkomen dat je een verkeerde maat, artikel, of kleur ontvangt. Onze oprechte excuses hiervoor! Wanneer dit is gebeurd, wil ik je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@lafemmefatale.nl. De klantenservice zal jou dan zo snel mogelijk helpen!

 

Retourneren en ruilen

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je retour hebben verwerkt duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de administratieve verwerking zichtbaar is. Dit is afhankelijk van voor welke betaalmethode je hebt gekozen.

Hoeveel zijn jullie retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Sieraden, bikini’s en alle andere accessoires kunnenniet geruild of geretourneerd worden. Ook SALE artikelen nemen wij niet meer retour aan.

Hoe kan ik een item retourneren?

Zodra jij hebt besloten om je bestelling aan ons te retourneren dient je bestelling aan onze algemene retourvoorwaarden te voldoen. Je mag het pakket dan adresseren aan ons retouradres:

La Femme Fatale

Slotermeerlaan 1 – Amsterdam

Kan ik alle artikelen die ik via de webshop heb besteld, ruilen?

Nee, alle artikelen die niet voldoen aan onze algemene retourvoorwaarden kunnen wij niet in behandeling nemen. Op het moment dat wij constateren dat het item niet aan de retourwaarden voldoet zullen wij het zo snel mogelijk terugsturen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening.

Let op: Sieraden en alle andere accessoires kunnen ook niet geruild of geretourneerd worden. Dit geldt ook voor SALE items.

Ik wil mijn bestelde item(s) omruilen voor een andere maat/kleur, kan dat?

Als je een product wilt omruilen voor een ander, dien je eerst het originele product terug te sturen en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen (of vice versa). Het originele product zal worden terugbetaald volgens ons retourbeleid.

SERVICE EN CONTACT 

Let op

Verstuur de vraag die je hebt naar het juiste e-mailadres. Om miscommunicatie te voorkomen willen wij je ook vragen om je vraag naar ons te mailen en niet ook nog via instagram en/of ons contactformulier te stellen.

Wettelijke garantie?

Wanneer je een bestelling bij ons plaats is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijk termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten. Wij bieden helaas geen garantie op de lusjes van artikelen. Wij raden dan ook aan deze niet aan de lusjes omhoog te trekken.

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

De meeste producten vallen bij ons op maat, soms vindt er een uitzondering plaats. Mocht het artikel een uitzonderlijke pasvorm hebben zullen wij dit vermelden bij de productomschrijving van het artikel.

Neem contact op

Heb je vragen over je bestelling of een algemene vraag, neem dan contact op via onderstaand contactformulier.

    Navigation
    Close

    My Cart

    Viewed

    Recently Viewed

    Close

    Great to see you here !

    A password will be sent to your email address.

    Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our privacy policy.

    Already got an account?

    Categories